2012. július 2., hétfő

Újraálmodás...

Nyári ajándékozós játék volt egy kedves alkotótársamnál. Tavasszal is volt egy ehhez hasonló, amin részt vettem, nagyon tetszett, így egyértelmű volt hogy most is jelentkezek...
Még a múltkorában rendezkedtem a saját ékszeres dobozkáimban, ahol "kiselejteztem" egy-két dolgot. Mivel kidobni az ilyeneket nincs szívem, így gyűjtöm a kincses ládikómban, hátha egyszer jó lesz valamire.
Addig kutakodtam a dobozkában, mígnem ráleltem egy zöld téglalapokból álló fülbevalóra. Gyorsan szétszedtem, és mivel az elképzelés is megvolt, hogy mivel szeretném társítani, így neki is kezdtem a munkának.
Sajnos az eredeti fülbevalóról (3 db egymásba pakolt téglalap) elfelejtettem fotózni, így csak a végeredményt tudom megmutatni.
Az eredeti ékszer átformálása során bőven jutott fülbevalóra és nyakláncra is, sőt még maradt is belőle... majd egyszer... valamikor... talán nem is olyan sokára... egy másik ékszerre?!?!?!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése