2012. március 6., kedd

Gombolkodtam...

... vasárnap és hétfőn. Megkeresett egy kedves hölgy, aki a textil füzet - és szakácskönyv borítóihoz szeretné lecserélni az eddig használt gombjait, és megkérdezte volna e kedvem elkészíteni a gombokat gyurmából. Természetesen elvállaltam a feladatot és ez lett a gombolkodásomból :)




Ígértem, hogy nem felejtetem el a gyurmából készített kokárdát sem. Tegnap ezt is megterveztem és megalkottam pár darabot belőle. Már le is csaptak rá ismerőseim közül néhányan :) Holnap lesz egy kis időm, még csinálok belőle, hogy biztosan jusson mindenkinek. Ha valaki igényli, elkészítem a "régi magyar" használatos kokárdát is (belül piros, kívül zöld). Viszont akik eddig kérték, azoknak ez a verzió tetszett...




És egy kis meglepi, amit eddig nem mertem megmutatni, mert nem tudtam mikor kapja meg a tulajdonosa :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése