2012. február 11., szombat

Ma beszerző körúton voltam a fiúkkal, mert megfogyatkozott az ékszer-szerelék készletem. :)

Kicsit elszomorodtam, mert sajnos egy megrendeléshez nem kaptam megfelelő anyagot. Szerdán azt mondták, majd péntek délután; pénteken azt mondták szombaton; ma azt mondták, hogy hétfőn... elég pipa lettem. Miért nem lehetett ezt közölni szerdán, hogy inkább a jövő héten érdeklődjek. És persze mindezt olyan stílusban... hát én tuti nem alkalmaznék ilyen "kereskedőket", azaz embereket, mert ezek a KERESKEDŐ szó fogalmát sem ismerik szerintem.

"Bogyó és Babóca maraton..."
Végre sikerült befejeznem Bence csigaházát. Kaptam kölcsön az egyik baba-mama bizományiból nadrágot is, erre kell még valami csigaház mintát készítenem, és már nagyon várom, hogy postán is megérkezzen a kék ing.
Kb. 1-1,5 órát így felöltözve bámulta a mesét (kivételesen Mickey egér Játszóterét nézte)

Délután az új "tudományomat" fejlesztettem egy kicsit. Nagyon-nagyon régóta csodálom ezeket az alkotásokat az interneten, és végre eljutottam odáig, hogy megmutathassam, én miket tudok kihozni ezekből.
Egyenlőre még csak gyűrű alapokra véglegesítettem, de remélem hamarosan más ékszerekről is tudok fotókat mutatni. A hobbyboltban jövő hétre ígértek merev-karkötő alapokat. Azokra nagyon kíváncsi leszek, mert gyurmával is csodálatosan lehet őket díszíteni.

(Két fajta méretű üveglencsét használtam)


Annyira megtetszett a lila szett fülbevalója, és nem bírtam ki, hogy ne készítsem el egy más színösszeállítású változatát. Ez megy licitre, az egyik Facebook-os oldalon. Gyűrűt csak azért nem készítettem, mert nem volt hozzá itthon alap ;)

(én csak így hívom: "after eight")



Mostmár jöhetnek a vendégek..., elkészült a sütisvilla-készletem összes darabja :)

(2-2-2 fő szín lett ellentétesen felhasználva a villákon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése