2012. február 5., vasárnap

Dolgos, szorgos hétvége...

... van mögöttem. Nem lehet okom panaszra, nagyon sokat dolgoztam ezzel-azzal.

Pénteken befejeztem a rám bízott képek elkészítését. Anyukám új lakásba költözött, és a konyhába kellett valami oda illő kép. Pár száz forintból két cuki kis képet csináltam, remélem tetszeni fog neki.

Szombaton még el kellett mennem hobby boltba kis kavicskáért ;) - és végre kisüthettem egy kis lila csodát. Készült még egy lilás fülbevaló - azt csak gyöngyökből csináltam -, de sajnos azt elfelejtettem lefotózni...



Zsuzsa barátnőm szüleinek házassági évfordulójuk lesz jövő héten. Nekik is elkészítettem az ajándékukat. Sok boldogságot kívánok!!!

..."Áttetsző aranyingében ragyogva jött a nyári hajnal a réten át, azt hitte, hogy még alszom, mert mikor házam elé ért elmosolyodott, körülnézett. S a nyitott ablakon nesztelenül beugrott a szobába, aztán könnyű ingét ágyamra dobva, bebújt hozzám a takró alá"...
(Egyik kedvenc reklámfilmem :) :) :) )

Ma pedig egész nap Bence jelmezén szorgoskodtam. Bogyó, a csigafiú bőrébe, azaz csigaházába bújik :) Az egész csigaházat kézzel varrtam meg, úgyhogy egész nap jól elszöszmötöltem vele. Még vennem kell rá valami széles gumiszalagot, amivel felveheti mint egy hátizsákot, de mondhatni kész van!!! A várost végigjártam már szarvacskáért, de sehol nem kapni olyat, amilyet kigondoltam... :( Pedig azt csak be kellene vonnom fekete anyaggal és ugyan olyan lenne mint az "igazi" Bogyóé. Valószínű, így ez a szarvacska még egy kis kreatívságot fog igényelni.

Én meg ennyi kreatívkodás után méhecske vagy hangya bőrbe bújok :) ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése