2012. január 8., vasárnap

Alkotólázban :)

Készítettem jó pár dolgot az utóbbi pár napban, de sajnos idő hiányában nem tudtam ezt megosztani veletek. A képek elkészítésével is bajlódtam egy kicsit, mert az időjárás sem kedvez mostanában a fényképeknek.
Rendelésre készítettem ezt a kávészemes tejszínes muffint :)


Annyira megtetszett ez a muffin, hogy elkészítettem a kisebb változatát is. Ha valaki nem szereti az ennyire lógós, figyelemfelkeltő fülbevalót, itt van a bájosabb, "picicuki" megoldás is:

(kávészemes tejszínes muffin bedugós füli, mentaleveles citromos muffin bedugós füli - mind két változatot Swarowski kővel díszítettem; magassága max.2 cm)

Csak hogy ne menjen majdnem üresen a sütő, készítettem még ilyeneket is. Lakkozva nagyon szépek, olyan jól mutatnak, csak ilyen borús időben lehetetlen lakkozott dolgokról fényképet készíteni:



Egy kedves ismerősnek ajándékba készült ez a lila szett. Remélem tetszeni fog majd neki. A virágok ugyanolyan szép lilák, mint a szalag, de hát a fényviszonyok...

(Swarowski kővel, átlátszó gyönggyel, szatén fehér és lila vékony szalaggal díszítettem)


Az ékszeres dobozkám belsejét is befejeztem, illetve készítettem még egy baglyos meglepetést is, de azt még nem sikerült postára adnom, így azt később mutatom meg ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése