2011. december 31., szombat

Kincsesládika

Mivel a Szilvesztert itthon töltjük családi körben, így nem igazán volt ma sok dolgom. Ráadásul Bence vidéken, anyukám meg itt van Danizni, így a gyerekek sem igazán töltötték ki az időmet :)
Párom lelépett biciklizni... Tényleg minden adott volt hozzá, hogy elkészítsem a már oly rég áhított ékszerdobozomat.
Tegnap még bent voltam a városban és szerencsére találtam megfelelő szalvétát is hozzá. Igaz, hogy nagy választék nem volt, mert csak ezt az egy fajtát találtam, ezt is csak egy helyen, de a lényeg, hogy az alapötletnek megfelelő :)
Még nagyon sokat kell rajta dolgoznom, de így is eltelt egy fél nap az eddigiekkel.

Közben pihenés képpen csináltam még egy fülbevalót (kávés muffinos lógós füli). Ezt már jó pár napja megígértem, úgyhogy itt volt az ideje, hogy elkészítsem. Hétfőn mehet is postára :)



(a legyezők és a virág gyurmából készült)


(oldala, belseje)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése